2017. november 18.
szombat
Jenő névnap

Legnagyobb logóváltások 2015-ben

A legnagyobb márkáknak is szükségük van a megújulásra. Csak sajnos nem mindig sül el jól. Nézzük a 2015 legjobb és legrosszabb logóváltásait.
Lenovo:

a kínai tech cég jó évet zárt tavaly, legalábbis erre utal 1.1 milliárd dolláros éves bevételük. Jó úton haladnak, hogy igazi világmárkának tekintsük őket, de ezzel a váltással inkább léptek egyet hátra.

Medium:

A Medium blog site úgy gondolta, hogy túl egyszerű a logójuk: egy egyszerű fekete ’M’ betű. Most őszintén, ez jobb?


Johnnie Walker:
Nah végre! Johnnie jobban kirajzolódott, letisztult, és a betűtípusváltás is előnyére vált.

 
Google:

17 éve ugyanaz a logójuk, ezért idén a váltás mellett döntöttek. Mit mondjak, nem vitték túlzásba. És mégis. Szerintem brilliáns.

 

Szerinted mennyire fontos a logó egy cég életében?